SHARE

RM4 setiap hari dah betul-betul lesap ni, kalau dah sanggup mengambil risiko sehingga mengamuk dengan memecahkan pintu kaca dan telefon bimbit sebuah syarikat telekomunikasi di Sibu tengahari tadi. Bukan satu, dua cawangan dia bantai.

Menurut Berita Harian, lelaki berusia 30 tahun dengan berbekalkan kayu golf melaksanakan operasi amukannya di premis di Jalan Wong King Huo pada jam 1.45 tengah hari. Amukan keduanya di premis telekomunikasi yang sama di Jalan Keranji.

Bagaimanapun dia berjaya ditahan jam 5 petang tadi.

Admin nak pesan, tak nak kredit dipotong, jadilah pengguna ONEXOX. Pesan kepada lelaki tu, biar kawan admin tolong daftarkan. RM10 je!!

Sejak jadi pengguna Onexox, sejak Mac 2014, 1 sen pun kredit tak pernah dipotong sesuka hati.

Dahlah tempoh aktif panjang, panggilan 9 sen/minit semua panggilan, data RM10 1GB sehingga sebulan. Pesan dekat lelaki tu, wasap sini. Tuan-puan yang berminat pun wasap kat sini jugak.

Kalau dengan ONEXOX masih tak jimat jugak, kawan admin tu kata rela dimaki 3 hari!!

Apapun santai-santai, jom tonton video BH di bawah.

Jangan lupa ya, nak betul-betul jimat jadilah pengguna ONEXOX – Whatsapps rakan admin – 0 115 1115 115

Artikel Berkaitan

BALAS

Please enter your comment!
Please enter your name here